10’u iki geçe:)

Yayınlandı: 19 Temmuz 2011 / EK BESİNLER, GELİŞİM

Bu anam da yazın iyice serdi valla, hadi annecim oturup yazı yazalım diyorum hiiç oralı olmuyo valla. Bendeniz 10 aylık, 6 dişli, yürüteç tepesinde, gözyaşsız ağlamalarla dediklerimi yaptırma peşinde, yürüme adayı bir bızdık. Bu aralar iştahım da yerinde, keçi sütüne başladım ayıptır sölemesi bide annemle beraber yatmaya :))

Kadın yıldı gece 15 kez uyanıp kapıya-bacaya çarpa çarpa bana ulaşmaya, aldı koynuna, ooh o da huzurlu ben de mutlu, elini popoma koyuyo, mışılcık mışılcık uyuyoruz, bi müddet bu düzen böyle çok mutluyuz karışmayın bakiim.

Emeklemek mi?? Resmen uçuyorum, bir yerlere tutunup ayağa da kalkıyorum, sonra basit cümleleri anlıyorum mesela annmem mutfaktayken eceee gel derse gidip onu bulabiliyorum, masalcı arım var, onun düğmesine basıp açıp kapatabiliyorum, dün 1 dilim karpuzu yedim örneğin. Ama boğazıma birşeyler kaçırma konusunda da ustayım. Annem ise onları parmağıyla çıkarma konusunda…

Fotoğraflarımdan bir potpuri ile sözlerimi noktalarken, hepinizi ıslak ıslak öpüyorummm:))

Bir Cevap Yazın

