iki kitapla döndüm

Yayınlandı: 27 Temmuz 2011 / OKUDUM-SEVDİM

Güm güm güm güm

Atma kalbim atma şöyle

Duyulur dışarıdan…….

Vee şaaap suya dalıyorum, kulağımda nilin melodisi “hakkında herşeyi duymak istiyorum” takılı kalıyor ve her zamanki gibi gözlerimi açıp suyun dibinde o anı hafızama kaydediyorum, çünkü denizin altında, üstünde, içinde çok ama çok mutluyum.

Ne zamandır yazmadım ben böyle, bu işte bir tuhaflık var, oysa ne kadar da çok şey yaptım yine. Neyse aradaki boşluğu es geçiyorum, bugünden devam.

Şimdi iki kitap önerisi bunlar didaktik kitaplar ama sıkıcı değiller. Haluk Yavuzer’ in “anne olmak” ve Doğan Cüceloğlu’ nun “Yetişkin Çocuklar”

İki kitap da bana çok şey öğretti.

Çocuğunuz olması şart değil, hatta bu yanda gördüğünüz kitap tamamen kişisel gelişim. Ben tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

