HEYBELİADA

Yayınlandı: 18 Ağustos 2011 / Uncategorized

Ailemle beraber adadaydık haftasonu. Faytona bindim, güzel mamalar yedim, Pepe ve Sid’ le oyalandım. Sonra vapura da bindim, çok hoşuma gitti:))

Bu arada artık 11 aylık oldum. Doğum günü partim için geri sayımı başlattım, siparişlerimi veriyorum:)

Annem artık ayakkabısız çıkarmıyo beni çünkü her yerde bastırmaya çalışsalar da temkinli davranıyorum, benim pek acelem yok. Şimdilik bir yerlere tutunup kalkıyorum.

Artık parklardan zevk alıyorum. Salıncağa binmek yeni hobim. Günler böyle geçiyor işte…

Bir Cevap Yazın

